[Fredsinitiativet-trondheim] Trisha

Stephanie hoqytuc at intellectual.org.ua
Mon Jul 12 23:35:14 CEST 2010

Hei! Hvordan har du det? Jeg har mott din struktur og du har likt meg. Sannsynligvis ville du ikke betaler for meg
oppmerksomhet pa det jeg har besluttet a skrive til deg. Jeg vil gjerne prove a bli kjent med deg. Na skal jeg ikke
skrive til deg mye om meg selv. Bare jeg skal fortelle litt om meg selv og jeg skal sende noen mine bilder som du
kunne l?re meg litt. Mitt navn Olga, eller du kan kalle meg Olya. For meg over 30 ar og jeg bor i Russland. Dersom du ikke
mot bekjent var.

Du kan skrive det til meg pa min email: gospoja.ydachi at yahoo.com

Jeg tror at slik skal det v?re lettere og mer praktisk for oss a kommunisere. Hvis vart bekjentskap vil bli
interessant for deg og du vil svare meg. I mine folgende brev jeg skal prove a fortelle at mer til deg
om meg selv og a sende andre bildene mine. At du kunne l?re meg er bedre Unnskyld at jeg skriver til dere bare i
engelsk. Men jeg enna ikke vet pa hvilket sprak du det vil v?re mye mer praktisk a kommunisere. Og
Engelsk sprak er regnes universelt sprak over hele verden. Alt det beste for deg og meg det vil bli
hyggelig a motta ditt svar.