[Fredsinitiativet-trondheim] Hvorfor ikke skrive?

Chana cizyvot at sema.ru
Wed Sep 15 17:20:31 CEST 2010

Hei!
Mitt navn Vera. For meg 26 y.o.. I fra byen Samara, den n?r 730 kilometrs fra Moskva. Jeg fikk i posten i kunngj?ringen at det er mulig ? f? forholdet med mannen p? internett. Det var veldig nysgjerrig av meg, har jeg fylt igjen, og n? vil jeg m?te den personen som er interessert i meg.
Jeg er den typen kvinner. Jeg bor sammen med min mamma og veldig mye jeg ikke har manns varme.Jeg ?nsker ? finne andre halv?r for familien skaperverk. Hvis du er interessert i meg, vil jeg fortelle deg mer om meg selv.Hvis du fortsatt alene, skrive meg behage p? meg email: verasokolova35 at yahoo.co.uk
Jeg sender deg mine bilder. Jeg veldig mye vente for brevet ditt.
Din Vera.