[Fredsinitiativet-trondheim] Hvorfor ikke svaret?

Debra vecubyq at formin.fi
Fri Sep 17 08:38:53 CEST 2010

Hei!
Jeg er Vera. For meg 26 y.o.. I fra byen Samara, den n?r 700 kilometrs fra Moskva. Jeg fikk i posten den reklame som det er mulig ? bli kjent med mannen p? internett. Det var veldig nysgjerrig av meg, har jeg fylt igjen, og n? vil jeg m?te den personen som blir kjent med meg.
Jeg er den typen kvinner. Jeg bor sammen med min mamma og veldig mye jeg ikke har manns varme.Jeg ?nsker ? finne andre halv?r for familien skaperverk. Hvis du er interessert i meg, vil jeg fortelle deg mer om meg selv.Hvis det er interessant for deg, skrive meg behage p? min e-post: malishka.kiska at yahoo.co.uk
Jeg sender dere min bilde. Jeg veldig mye vente for brevet ditt.
Hilsen Vera.