[Fredsinitiativet-trondheim] Samarbeids Tilbud

janjad at masterline.si janjad at masterline.si
Sun Oct 11 15:16:42 CEST 2020

Hei!Som du kan se er dette ikke en formell epost, og uheldigvis betyr ikke det noe bra for deg.MEN, ikke fortvil, det er ikke kritisk. La meg forklare.Jeg trenger tilgang til dine elektroniske enheter, som er en del av ditt nettverk som du regelmessig bruker.Jeg har registrert din aktivitet de siste månedene.Hvordan skjedde dette?Du besøkte noen sider som har blitt hacket, og din enhet ble eksponert for ondsinnet programvare (Jeg kjøpte dette fra Darknet fra spesialister på dette feltet).Dette er særdeles kompleks programvare som opererer som en Trojansk Hest. Den opppdateres regelmessig og din antivirus kan ikke oppdage den.Dette programmet har en keylogger; det kan slå av og på kameraet og mikrofonen din, sende filer og gi tilgang til ditt lokale nettverk.Det tok meg litt tid å informasjonen fra andre enheter og i skrivende øyeblikk så har jeg alle dine kontakter og samtalelogger, info om din lokasjon, hva du liker, dine favoritt nettsider osv.Ærlig talt, jeg mente ikke noe vondt med det til å begynne og gjorde det bare for morsomt. Dette er hobbyen min.Men jeg fikk COVID og mistet uheldigvis jobben min.Og jeg fant ut hvordan jeg kunne bruke "hobbien min" til å få penger av deg!Jeg spilte inn en video av deg når du mastruberer. Denne videoen har en separat skjerm hvor du enkelt blir gjenkjent; det kan også ses hvilken type video du foretrekker.Vel, jeg er ikke stolt av dette, men jeg trenger penger for å overleve.La oss gjøre en avtalte. Du betaler meg så mye som jeg ber om, og jeg vil ikke sende denne videoen til vennene dine, familien og andre bekjente.Du må forstå at dette ikke er noen spøk. Jeg kan sende den via epost, via SMS-link, sosiale medier og til og med poste det i masse media (Jeg har kontoer som tilhører admin som jeg har hacket).Sånn du kan bli Twitter eller CNN "Stjerne"!For å unngå dette så bør du sende meg 1500 USD i Bitcoin til min BTC lommebok: 169z5QZkv8nofqwDDZarr2Y8irenHRQkkCHvis du ikke vet hvordan du bruker Bitcoins, søk etter det på Bing eller Google «hvordan kan jeg kjøpe bitcoin» og lignende søk som det.Jeg vil slette denne videoen så fort jeg har mottatt pengene. Jeg vil også slette det ondsinnede programmet fra dine enheter og du vil aldri høre fra meg igjen.Jeg gir deg 2 dager, det er mer enn nok tenker jeg. Tidsnedtellingen starter når du åpner denne eposten, jeg overvåket dette!Og en siste ting:Det gir ingen mening å rapportere dette til politiet siden jeg bruker TOR, så det er ingen måte å spore en Bitcoin transaksjon på.Ikke besvar denne eposten (Jeg har generert dette brevet på din konto og puttet den ekte adressen til en mann som ikke har noen anelse om dette). I så måte gjør jeg det umulig å spore meg.Hvis du noen gang gjør noe dumt eller mot mine forventninger så vil jeg umiddelbart dele denne videoen.Lykke til!