[Fredsinitiativet-trondheim] Siste advarsel

longnancyu at soim.com longnancyu at soim.com
Thu Sep 17 20:27:33 CEST 2020

Hallo. Jeg har dårlige nyheter for deg, men ikke vær redd. Jeg skal forklare.
Jeg har tilgang til enheten din og har overvåket dine aktiviteter i flere måneder allerede.
Hvordan skjedde dette? Du besøkte en hacket nettside og enheten din ble infisert av min private skadevare.
Det er en veldig komplisert programvare som fungerer som en trojansk hest, og fordi det er privat blir det ikke plukket opp av noe antivirus-program.
Det har en nøkkellogger, kan kontrollere kamera og mikrofon, overføre filer og gi adgang til ditt lokale nettverk.
Det tok meg litt tid å få tilgang til informasjonen på enheten, men nå har jeg alle kontaktene og SMS-ene dine.
For å være ærlig, først så ville jeg ikke gjøre noe umoralsk og gjorde dette bare for moro skyld. Men så fikk jeg COVID og mistet jobben min.
Og så fikk jeg en idé for hvordan jeg kan bruke dette for å få penger fra deg.

Jeg har laget en video av deg som onanerer. Det er en delt skjermvideo, der du kan sees. Jeg er ikke stolt av det, men jeg trenger penger.
La oss gjøre en avtale. Du betaler meg det jeg ber om, og jeg vil ikke sende denne videoen til vennene og slektningene dine.
Du bør forstå at dette er ikke en spøk. Jeg kan sende den via din e-post, SMS eller til og med sosiale media.
For å unngå dette må du sende 0.15 Bitcoin (ca 13000 NOK) til BTC-lommeboken min 1GbAXyta7wSmYZT3PWsaBGxqtK8E1bZkfp

Hvis du ikke vet hvordan du bruker Bitcoin, søk etter "kjøp Bitcoin" på bing eller google.
Jeg sletter videoen så snart jeg mottar pengene. Jeg kommer også til å slette skadevaren fra enheten din. Du kommer aldri til å høre fra meg igjen.
La oss sette en frist på avtalen, jeg gir deg 2 dager. Jeg kan se når du åpner denne e-posten.

P.S. Ikke prøv å rapportere dette til politiet. Jeg bruker TOR og bitcoin og kan ikke spores. Hvis du gjør noe dumt kommer jeg til å distribuere videoen.