[Fredsinitiativet-trondheim] Forretningsforslag

fredsinitiativet-trondheim at lists.copyleft.no fredsinitiativet-trondheim at lists.copyleft.no
Wed Jan 13 13:51:44 CET 2021

Hallo!Har du nylig lagt merke til at jeg har sendt deg en e-post fra din egen konto?Ja, dette betyr ganske enkelt at jeg har total tilgang til enheten din.De siste månedene har jeg overvåket deg.Lurer du fortsatt på hvordan dette er mulig? Du har blitt smittet med en ondsinnet kode som kommer fra et voksent nettsted du har besøkt. Dette kan være noe nytt for deg, men jeg vil prøve å forklare det for deg.Ved hjelp av et Trojan Virus har jeg full tilgang til en datamaskin eller annen enhet.Det betyr ganske enkelt at jeg når som helst kan se deg på skjermen ved å slå på kameraet og mikrofonen uten at du legger merke til det. I tillegg har jeg også tilgang til kontaktlisten din og all kommunikasjon du har hatt.Du spør deg kanskje: “Men datamaskinen min har et aktivt antivirusprogram, hvordan er dette til og med mulig? Hvorfor fikk jeg ikke advarsel? Svaret er enkelt: den ondsinnede koden min bruker drivere, der jeg oppdaterer signaturene hver fjerde time, noe som gjør det helt umulig å oppdage og dermed er antivirusprogrammet ditt stille.Jeg har en video om hvordan du beveger meg på venstre skjerm og på høyre skjerm - videoen du så på mens du onanerte.Lurer på hvor ille dette kan bli? Med bare et museklikk kan denne videoen sendes til alle dine sosiale nettverk og e-postkontakter.Jeg kan også dele tilgang til all e-postkorrespondanse- og meldingsprogramvaren du bruker.Alt du trenger å gjøre for å forhindre at dette skjer, er å overføre bitcoins til en verdi av 10000 KR til min Bitcoin-adresse (hvis du ikke aner hvordan du gjør dette, kan du åpne nettleseren din og bare søke: "Kjøp Bitcoin ”).Min bitcoin-adresse (BTC Wallet) er: 1BFXQ5Eq19gev5Xq4hZp8tKGSeNur4KWvoEtter å ha mottatt en bekreftelse på betalingen din, vil jeg slette videoen umiddelbart, og vi er ferdige, du vil aldri høre fra meg igjen.Du har to dager (48 timer) til å fullføre transaksjonen.Når du åpner denne e-posten, får jeg en melding, og timeren begynner å tikke ned.Ethvert forsøk på å sende inn en klage vil ikke føre til noe, siden denne e-postadressen ikke kan spores tilbake, det samme som min bitcoin-ID.Jeg har jobbet med dette veldig lenge nå, og jeg gjør ingen feil.Hvis jeg ved en tilfeldighet oppdager at du har delt denne meldingen med noen andre, vil jeg sende videoen din som nevnt ovenfor.