LOGO

Kjære bruker,

Jeg håper denne meldingen finner deg godt. Vi skriver for å informere deg om et problem som oppsto under din siste parkeringsøkt med EasyPark.

Ubetalt parkeringsøkt: Det ser ut til at betalingen for den nylige parkeringsøkten ikke kunne behandles ettersom kredittkortet ditt ble avvist. Vi forstår at slike situasjoner kan oppstå på grunn av ulike årsaker, for eksempel utløpte kort eller utilstrekkelige midler.

Umiddelbar handling kreves: For å unngå ulemper eller ekstra kostnader ber vi deg om å oppdatere betalingsinformasjonen din så raskt som mulig. Du kan gjøre dette direkte ved å følge lenken nedenfor:

Oppdater informasjonen din

Takk for samarbeidet ditt: Vi setter pris på din umiddelbare oppmerksomhet på denne saken og din fortsatte støtte som EasyPark-bruker. Vårt mål er å gjøre parkering så enkel som mulig, og vi er forpliktet til å sikre en sømløs opplevelse for deg.

 

Takk for at du valgte EasyPark.

Med vennlig hilsen EasyPark Support Team

Copyright © EasyPark AB 2024