Kjære kunde,

Vi kunne ikke belaste kredittkortet ditt denne måneden (feilmelding: Samlekort, kode 004). Oppdater vennligst betalingsinformasjonen din umiddelbart for å unngå avbrudd i tjenesten.

Her er hva du må gjøre:

  1. Logg inn på AutoPASS-kontoen din: https://logginn.autopass.no
  2. Oppdater kort- og faktureringsinformasjonen.
  3. Kontroller at alt er riktig for å unngå fremtidige betalingsproblemer.

Viktig: Dersom neste forsøk også feiler, kan tjenesten din bli midlertidig suspendert. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål.

Med vennlig hilsen,
AutoPASS Support

Viktig informasjon: Denne e-posten og eventuelle vedlegg kan inneholde konfidensiell eller privilegert informasjon. Dersom du ikke er den tiltenkte mottakeren, vennligst ikke les, kopier, bruk eller del denne kommunikasjonen med andre. Gi beskjed til avsender umiddelbart og slett e-posten fra systemet ditt. Takk.