[kkf] pussig sammentreff

Inge Staldvik ingesta at online.no
Tue Aug 30 00:11:33 CEST 2011

Historia vår er full av slike "pussige sammentreff".  Det sørgelege er at Makta og Media alltid vil
syta for at det ikkje er anna enn "sammentreff".  At det finst regissørar - nettopp frå Makta og Media -
skal døljast.

Og det er sjølvsagt slik at når/viss nokon (i dette tilfellet Karsten Johansen) antyder at her
kan finnast ein regi, blir dette blankt tilbakevist av Makta, og det blir teia i hel eller gjort til lått av Media.
Og overvakinga kan føya nye ark til sitt arkiv over tvilsame folk.  Beste grepet frå makta er med eit skeivt
smil å fortelja omverda at det er "konspirasjonsteoriar" slike som K.J. driv med.  At PST-sjefen har rota
seg bort òg i denne saka, blir helst gløymt fort av Makta og Media.

Og i det totalitære landet vi lever i, blir dermed Makta sin versjon den einaste sanninga.

Beste helsing Inge Staldvik