[Loom-auto] Er du ok? =) Jeg fikk kontakt.

Rima_Mansfield jepudek at yaesu.ru
Tue Jun 15 14:55:07 CEST 2010

Hei der!

Jeg tror håper at denne e-post vil bli en overraskelse for deg,
men fortsatt, tror ikke at dette er en spam brev. Det var ikke
sendt av noen automatiske e-post maskin. Jeg fikk en svar det
forrige uke. Avsenderen var ukjent  ikke kjent, emnet for e-post var -
"Folk se for live og finn it". Vanligvis er jeg ikke betaler noe oppmerksomhet
til e-post av denne typen ting, men den tiden jeg bestemte meg for å
åpne og lese den se det gjennom. Dette brevet e-post var om folks liv,
kjærlighet og relasjoner generelt. På slutten av brevet e-post det
var e-poster personer - "Jeg vil gjerne vite". Alle var delt inn i to
kolonner - menn og kvinner. Jeg vet ikke egentlig sikkert, hvorfor fra alle
den eksisterende der adressert jeg plukket opp din. Kanskje det var skjebnen, og
Vi vil skape en god familien sammen? Jeg tror på skjebnen.
Jeg vil gjerne si noen ord egenskaper om meg selv i denne e-post.

Mitt navn er Rima. Jeg er 29. Jeg var ikke gift og har ingen barn. Jeg vet ikke
røyk eller bruke noen alkoholholdige drikker  drikkevarer. Jeg unge og pasient,
Målet-orienterte person. Jeg tror tror jeg at det beste kriteriene av alle
person er respekt for alle andre. I min fritiden tiden, jeg praktiserer sport
eller jogge i parken. Jeg er en veldig romantisk munter person
virkelig. Noen ganger kan jeg lukke øynene og gå  starte dagdrømmer. Du vil tenke nå
- Hvorfor har dette kvinne skrevet meg en meldingen, hun har alt!
Livet mitt mangler den beste følelsen. Jeg er uten kjæresten.
Jeg er ensom og bli frosset på grunn av dette tomhet i livet mitt. Jeg ser
solnedgangen hver dag og be Gud om å sende meg en ekte kjærlighet. I hjemlandet mitt
90% av mennene ønsker å ha en kvinne for å ydmyke henne. Det er
derfor jeg har besluttet å prøve meg lykken via Internett.
Jeg har ikke gjort det før, men nå har jeg denne muligheten  muligheten, og håper at noen
av mine engler vil hjelpe meg. Hvis du er interessert i min personlighet, send meg din
e-post, send meg en svar. Jeg ønsker å få
kjent med deg. Jeg søker etter en kjæreste elsker for å bringe denne fylde og
fullstendighet inn i livet mitt. Jeg ønsker å dele alt med den jeg vil elske!

Jeg vil fortelle dere min personlige e-post:
rimmmmawer at yahoo.com

I det følgende svar Jeg skal fortelle deg mer om meg
og mitt liv. For at, vil du se mange av mine bilder bilder, der du
vil se meg og bli kjent med min livsstil. Disse bildene bilder ville avsløre meg annerledes
- Glad, tankefull og trist noen ganger. Hvis du leser min meldingen,
Jeg får en mulighet til å håpe på kjærlighet! Jeg ser frem til din e-post.
JEG virkelig vil gjerne vite mer om deg. Husk meg. Din nye penn-venn,
Rima.