[Loom-auto] Kontoen din har blitt hacket. Dataene dine ble stjålet. Finn ut hvordan du kan få tilbake tilgangen.

loom-auto at lists.copyleft.no loom-auto at lists.copyleft.no
Fri Jun 16 19:36:02 CEST 2023

Hei,Jeg er en hacker, og jeg har klart å få tilgang til operativsystemet ditt.Jeg har også fått full tilgang til kontoen din.Jeg har holdt et øye på deg i noen få måneder nå.Faktum er det at datamaskinen din ble infisert med skadelig programvare (malware) på et nettsted for "voksne" du var innom.Hvis du ikke helt forstår hva jeg snakker om, så skal jeg forklare det for deg.Et Trojansk virus vil gi meg full tilgang til og kontroll over en datamaskin eller annen enhet.Dette betyr at jeg kan se alt som foregår på skjermen din, slå på kameraet og mikrofonen, men du vil ikke ha noen anelse om det.Jeg har også fått tilgang til alle kontaktene dine og all korrespondansen din.Hvorfor oppdaget ikke antivirusprogrammet ditt den skadelige programvaren?Svar: Malwar-programvaren jeg brukte er driverbasert, og signaturene oppdateres hver 4. time. Derfor vil ikke antivirusprogrammet ditt være i stand til å oppdage det.Jeg har satt sammen en video som viser hvordan du tilfredsstiller deg selv på venstre halvdel av skjermen, og på den høyre halvdelen vises den videoen du så på det tidspunktet.Med bare ett museklikk kan jeg sende denne videoen til alle dine e-post kontakter og kontaktene dine på de sosiale nettverkene du bruker.Jeg kan også offentliggjøre all din e-postkorrespondanse og chatthistorikken på de meldingstjenestene du bruker.Hvis du ikke vil at dette skal skje, overfør tilsvarende 10000 kr i Bitcoin til min Bitcoin-adresse (hvis du ikke vet hvordan du gjør det, bare søk på "kjøp bitcoin" på Google).Min Bitcoin-adresse (BTC-lommebok) er: 18QU69So67HoJ5tN7YVC47TKrUSVf4N9yCEtter at jeg har bekreftet betalingen din vil jeg slette denne videoen umiddelbart, og det er det. Du vil aldri høre fra meg igjen.Jeg gir deg 50 timer (mer enn 2 dager) til å betale. Jeg vil få et varsel når du åpner denne e-posten, og nedtelling begynner.Å sende inn en klage til noen er helt meningsløst fordi denne e-posten kan ikke spores, akkurat som Bitcoin-adressen min.Jeg gjør aldri noen feil.Hvis jeg finner ut at du har delt denne meldingen med noen andre, kommer jeg umiddelbart til å sende ut videoen.Vennlig hilsen meg!