[Loom-devel] hvor er du?

Nathalie kyqufos at sssu.ru
Fri Sep 17 08:11:49 CEST 2010

God dag!
Mitt navn Vera. Jeg er 26 ?r gammel. Jeg bor i byen Samara, den n?r 750 km fra Moscow.I mottatt i posten den reklame som det er mulig ? f? forholdet med mannen p? internett. Det var veldig interessert i meg, har jeg fylt sp?rreskjemaer, og n? f?r jeg vente p? menn som er interessert i meg.
Im den vakre jenta. Jeg bor sammen med min mamma og veldig mye jeg ikke har manns varme.Jeg ?nsker ? finne andre halv?r alvorlige forhold. Hvis du er interessert i meg, vil jeg fortelle deg mer om meg selv.Hvis du fortsatt alene, skrive meg behage p? min e-post: malishka.kiska at yahoo.co.uk
Jeg sender dere min bilde. Det vil v?re veldig bra hvis du svarer meg.
Kisssss Ver