[Peerpress-licensing] View this article - fra Miss Jane Kamara.

fra Miss Jane Kamara. jane_kamara_b at yahoo.co.jp
Mon Jan 28 03:53:13 CET 2013

 <https://www.virtualterminalnetwork.com/cardholder/NewRegistration.asp>
Hi,
I just read this article. It's an eye opener. I think you should read
it.

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.virtualterminalnetwork
com%2Fpr%2FForwardToFriend.asp&h=1AQG4ACcg

My message :
fra Miss Jane Kamara.
Abidjan, Elfenbenskysten.
Vest-Afrika.

kjære
det er min glede å skrive deg etter vurdering, siden jeg ikke kan være i
stand til å se deg ansikt til ansikt, først, vennligst Jeg trenger din
hjelp. Jeg er Miss Jane Kamara. den eneste datter av avdøde mr Kamara,
fra Elfenbenskysten. (Jeg er 22years gamle.) Min far var en forpliktelse
kakao og gull kjøpmann i Abidjan i Elfenbenskysten før hans altfor
tidlige død. etter hans forretningsreise til tunisia, å nagociate på en
kakao og gull virksomheten han ønsket å investere i Tunisia, en uke
etter at han kom tilbake fra tunisia, klarer han å syk og døde fem dager
etter i et privat sykehus. på den trofaste ettermiddag, visste jeg ikke
vet at min far skulle forlate meg etter at jeg hadde tidligere mistet
min mor da jeg var baby, men før han ga opp ånden, var det som om han
visste at han skulle dø. han min far, (kan hans sjel hvile i perfekt
fred) kalte han meg til hans seng side og fortalte meg at han avsatt
summen av ($ 6,700,000.00) $ 6.700.000 i en bank her i Elfenbenskysten.

at pengene var ment for hans kakao og gull virksomheten han ønsket å
etablere i Tunisia, ifølge min far han avsatt penger i en fast spenning
konto med mitt navn som pårørende, instruerte han meg til å søke etter
en pålitelig og tillit verdig samarbeidspartner for livet mitt nå
investeringer i utlandet. Nå har jeg lyktes i å finne innskudds
dokumenter og banken hvor disse pengene er her i Abidjan,
Elfenbenskysten. på grunn av den politisk problem i mitt land
Elfenbenskysten., jeg er nå søker etter din hjelp for å hjelpe meg
overføre disse pengene ut fra mitt land cote d'Ivoire til din konto i
utlandet, slik at vi bør investere det i noen meningsfull og
innbringende virksomhet i landet, fordi dette er mitt eneste håp i
livet. Jeg er villig til å tilby deg 15% av det totale fondet hvis bare
du kan hjelpe meg ut av min nåværende predicame.

Jeg søker din hjelp på følgende måter:

(1). Å gi en bankkonto der disse pengene kan overføres til.

(2). Å lage ordninger for meg å komme til landet etter at den vellykkede
overføring av disse pengene på kontoen din, til å komme og ytterligere
min utdannelse.

(3). Å hjelpe investere disse pengene i en lønnsom virksomhet siden jeg
er bare 22 år av alder og ikke vet mye om virksomheten.

(4) til å sponse meg overføre disse pengene på kontoen din,

(5). Jeg vil at du skal love meg at du ikke kommer til å forråde meg
etter at pengene kommer inn på kontoen din.

den verste delen av det er at min onkel prøver å drepe meg over disse
pengene fordi jeg nektet å utlevere ham dokumentene dekker disse pengene
har han solgt hele min fars landet egenskaper, inkludert hans biler som
rettmessige tilhører meg, og nå han vil meg å overlate bank dokumentet
av min far i min besittelse som jeg nektet. Nå sa han at han vil ha
disse pengene for all del, selv om det betyr å drepe meg, så på grunn av
dette kombinert med den politiske krisen i landet vårt nå, løp jeg bort
fra hjemmet og gjemme seg i et hotell, i påvente når disse pengene vil
være overføres slik at jeg kan forlate landet for sikkerheten min.

Vennligst svar meg slik at jeg vil gi deg flere detaljer.

takk og bli velsigne.
Med vennlig hilsen,

Thank You and pls. feel free to forward to others

fra Miss Jane Kamara.