[Peerpress-licensing] onsker a mote?

0askristina13 at tzm.it 0askristina13 at tzm.it
Tue Aug 19 22:58:23 CEST 2014

Ha en fin dag, min venn! Forst vil jeg gjerne presentere meg selv! Mitt
navn er Mariya! Jeg vil gjerne fortelle deg en kort historie om hvorfor jeg
skrev et brev til deg. Jeg er en singel kvinne. Jeg leter etter et seriost
forhold. Min alder 32 ar. Jeg har aldri v?rt i et ekteskap. Jeg har ikke
barn. For meg er det veldig viktig for en familie. Jeg leter etter en
enkelt mann som ogsa onsker a skape en lykkelig familie. Pa jobb, ble jeg
radet til a finne en mann over internett. Jeg bestemte meg for a lytte til
sine kolleger pa jobben og gikk til en internettkafe. I en internettkafe,
ble jeg fortalt at det er en god mulighet til a finne en kj?reste pa en
datingside. Men jeg er veldig darlig administrert datamaskin og internett.
Deretter resepsjonist tilbod meg vil ga til en dating byra. Jeg gikk til
byraet av bekjente "Dato". I etaten var en sot jente og alt forklart til
meg. Hun ga meg en profil. I denne profilen, pekte jeg til min sok etter en
mann. Sa noen dager senere ble hun plukket meg din e-postadresse. Jeg var
veldig mye i eufori. Sa gikk jeg tilbake til internet cafe for a skrive et
brev til deg. Her er min historie som jeg skrev et brev til deg. Jeg ville
elske a ha bekjentskap med deg! Jeg haper at du vil svare meg veldig snart!
Sa jeg bare skrive et brev til deg! Du kan skrive til min e-postadresse
984mariya at gmail.com ! Nar du sier jeg sender dere mine kyss og foto !! Jeg
vil veldig gjerne at du ogsa fortelle meg om deg! Din nye venn Mariya!