[Peerpress-licensing] Betaling fra kontoen din.

peerpress-licensing at lists.copyleft.no peerpress-licensing at lists.copyleft.no
Tue Mar 2 19:12:44 CET 2021

Hei! Jeg har noen dårlige nyheter til deg.For noen måneder siden skaffet jeg meg tilgang til enhetene dine, som du bruker til å surfe på nettet.Etter det har jeg begynt å spore internettaktivitetene dine.Dette er hendelsesforløpet: For en tid siden har jeg kjøpt tilgang til e-postkontoer fra hackere (i dag er det ganske enkelt å kjøpe slikt på nettet).Åpenbart var det lett å logge på e-postkontoen din (peerpress-licensing at lists.copyleft.no).En uke senere hadde jeg allerede installert et Trojan-virus i operativsystemene til alle enhetene du bruker for å få tilgang til e-posten din.Faktisk var det ikke veldig vanskelig i det hele tatt (siden du fulgte lenkene fra e-postmeldingene dine).Alt genialt er faktisk enkelt. =)Denne programvaren gir meg tilgang til alle kontrollene på enhetene dine (f.eks. Mikrofonen, videokameraet og tastaturet).Jeg har lastet ned all informasjon, data, bilder og nettleserlogg til serverne mine.Jeg har tilgang til alle dine chatter, sosiale nettverk, e-post, chatlogg og kontaktliste.Viruset mitt oppdaterer kontinuerlig signaturene (det er driverbasert), og forblir derfor usynlig for antivirusprogramvaren din.På samme måte antar jeg at du nå forstår hvorfor jeg har holdt meg uoppdaget til dette brevet...Mens jeg samlet informasjon om deg, oppdaget jeg at du er en stor tilhenger av nettsteder for voksne.Du elsker virkelig å besøke pornosider og se spennende videoer, og det gir deg tydeligvis enormt mye glede.Vel, jeg har klart å ta opp en rekke av de skitne scenene dine og satt sammen noen videoer som viser hvordan du onanerer og får orgasmer.Hvis du er i tvil, kan jeg med et par klikk med musen min, gjøre alle videoene dine tilgengelige og delt med dine venner, kolleger og slektninger.Jeg har heller ikke noe problem å gjøre dem tilgjengelige for allmenn tilgang.Jeg antar at du virkelig ikke vil at det skal skje, med tanke på hva slags videoer du liker å se, (du vet godt hva jeg mener), det vil ødelegge virkelig mye for deg.La oss ordne det på denne måten:Du sender 9500 KR til meg (i bitcoin-ekvivalent i henhold til valutakursen i øyeblikket for pengeoverføringen), og når overføringen er mottatt, vil jeg slette alle disse skitne tingene jeg har på deg med en gang.Når pengene er mottatt glemmer vi alt om hverandre og kontakten vi har hatt. Jeg lover også å deaktivere og slette all skadelig programvare fra enhetene dine. Stol på meg, jeg holder mitt ord.Dette er en god avtale, og prisen er ganske lav, med tanke på at jeg har sjekket profilen din og trafikken din i noen tid nå.Hvis du ikke vet hvordan du kjøper og overfører bitcoins, kan du bruke hvilken som helst moderne søkemotor.Her er min bitcoin lommebok: 19eiRyWnZscuzPjK9cLFXMXFCmM68nh72uDu har mindre enn 48 timer fra øyeblikket du åpnet denne e-posten (nøyaktig to dager).Ting du bør unngå å gjøre:* Ikke svar meg (jeg har opprettet denne e-posten i innboksen din og generert returadressen).* Ikke prøv å kontakte politiet eller andre sikkerhetstjenester. I tillegg, ikke fortell dette til vennene dine. Hvis jeg oppdager at du likevel gjør det (som du kan se, er det virkelig ikke så vanskelig, med tanke på at jeg kontrollerer alle systemene dine) - vil videoen din vil bli delt med publikum med en det samme.* Ikke prøv å finne meg - det er helt meningsløst. Alle kryptovaluta-transaksjonene er anonyme.* Ikke prøv å installere operativsystemet på enhetene dine på nytt eller kvitt deg med dem. Det er fullstendig meningsløst, siden alle videoene allerede er lagret på eksterne servere.Ting du ikke trenger å bekymre deg om:* At jeg ikke kan motta pengeoverføringen din.- Ikke vær redd, jeg vil se det med en gang du har fullført overføringen, siden jeg kontinuerlig sporer alle aktivitetene dine (trojanviruset mitt har en fjernkontrollfunksjon, noe i likhet med TeamViewer).* At jeg likevel vil dele videoene dine etter at du har fullført pengeoverføringen.- Stol på meg, det er ikke noe poeng for meg å fortsette å skape problemer i livet ditt. Hvis jeg virkelig ville det, ville jeg gjort det for lenge siden! Alt vil bli utført på en rettferdig måte!En siste ting... Ikke sett deg selv i lignende situasjoner i fremtiden!Mitt råd til deg - bytt ut alle passordene dine regelmessig!