Kjære Kunde,
Vårt sikkerhetsteam har avdekket noe uvanlig informasjon i din Danske Bank konto.
Vi har ingen annen mulighet enn å sperre kredittkortet ditt.
Hva betyr dette?
Hvis du ikke bekrefter kontoen din innen 48 timer kan du risikere å miste kredittkortet ditt.
Hva kan jeg gjøre for å gjenopprette det?
Fremgangsmåte for å gjenopprette:
1. Klikk her for å bli omdirigert til vår sikre server.
2. Valider fakturainformasjonen din for å bekrefte at du er den rettmessige eieren av kontoen.
Denne forholdsregelen er tatt som et sikkerhetstiltak for å forsvare deg, vår verdsatte kunde, mot svindlere og identitetstyveri.
Takk,
Kundeservice.
Denne e-posten ble sendt av et automatisert system, så hvis du svarer, ingen vil se det.
For å komme i kontakt med oss, kan du logge deg på kontoen din og klikke på "Kontakt oss" nederst på siden.
Copyright ©2008 - 2014 Danske Bank Group