Kjære herr/frue,

Banken trenger mer informasjon
Alle banker i Norge er pålagt å innhente litt mer informasjon fra sine kunder.
Oppdatering av kundeinformasjon
De norske myndighetene har bedt alle banker om å innhente kundeinformasjon på en kontinuerlig basis. Vi ønsker derfor at alle våre kunder hjelper oss med å oppdatere deres personlige informasjon. Dette sikrer at vi har god kunnskap om våre kunder og kan bedre beskytte banken og våre kunder mot økonomisk kriminalitet.



Her kan du legge inn mer informasjon
Trykk på knappen under for å komme til skjema der du kan legge inn din informasjon. Dette er informasjon som bankene er pålagt å innhente fra sine kunder.
Legg inn min informasjon


Hva skjer hvis jeg ikke oppgir min informasjon?
Det er viktig at du oppdaterer dine detaljer for å sørge for at vi har kundeinformasjon som er korrekt. Dersom du ikke fyller inn kundeskjema innen fristen, vil vi i første omgang sende påminnelser på sms og epost. Dersom du ikke besvarer spørsmål etter gjentatte påminnelser, vil vi i ytterste konsekvens være pålagt å avslutte ditt kundeforhold med Santander. Det er derfor viktig at du svarer ut etterspurt informasjon fra oss. Registrer dine opplysninger i dag


Med vennlig hilsen,
Santander