[Peerpress-main] Hva er nytt?

Vivian gygeqer at in-line.ru
Wed Sep 15 16:34:04 CEST 2010

God dag!
Jeg er Vera. Jeg er 26 ?r. I fra byen Samara, det ca 750 km fra Moskva. Jeg sett reklame at det er en slik mulighet til ? bli kjent med mannen p? internett. Det var veldig interessert i meg, har jeg fylt igjen, og n? vil jeg m?te den personen som er interessert i meg.
Jeg er den type jente. Jeg bor med min mamma og veldig mye jeg ikke har menneskets omsorg.Jeg vil s?ke menn for familien skaperverk. Hvis du er interessert i meg, vil jeg fortelle deg mer om meg selv.Hvis det er interessant for deg, skrive meg behage p? meg email: malishka.kiska at yahoo.co.uk
Jeg sender deg mine bilder. Jeg veldig mye vente for brevet ditt.
Kisssss Vera.