[Peerpress-main] Hei

Vera handicraft at jetks.com
Wed Jun 29 05:15:02 CEST 2011

Hei, mitt navn er Vera, jeg er 26 ar gammel, jeg er fra Russland. Jeg bor i "Samara", pa bredden av elven "Volga"
Jeg fikk et brev i posten at selskapet gifte meg med noen som er interessert i meg, ble jeg veldig glad,
ble jeg bedt om a skrive litt om deg selv og gi din e -post. Jeg onsker virkelig a finne en venn eller en mann for seriost forhold.
Jeg er en singel kvinne, jeg har ingen barn og var ikke gift. Hvis du skriver til meg pa min e-mail: sashkalova at yahoo.es ,
sa vil jeg sende deg bilde av meg og fortelle deg om meg selv.
Takk, ser virkelig frem til et svar. Kisssss Vera