[Peerpress-main] forhold!

nonregistered at pensionlawyers.com nonregistered at pensionlawyers.com
Tue Jan 27 21:55:13 CET 2015

God dag min venn! I begynnelsen ville jeg gjerne presentere meg selv! Mitt
navn er Mariya! Jeg er 33 ar. mitt yrke barnelege. Jeg elsker barn. men har
ikke sin egen. Jeg elsker a mote nye mennesker. Jeg er interessant og munter!
Jeg er en singel kvinne! Jeg onsker a v?re venner med deg! mulig a skape et
forhold for en familie! Din e-post ga meg et ekteskap byra i byen var. Jeg
fikk bare en e-post adresse. Jeg vet ikke om det kommer til brevet. Jeg haper
du far brevet mitt. min e-postadresse 32likesssmari at gmail.com . Jeg hadde
aldri ble kjent gjennom Internett. Jeg hadde ikke et bilde. i neste brev er
jeg obligatorisk a sende deg bildet mitt. Jeg ville bli veldig glad hvis du
ogsa sende meg bildet ditt. Jeg haper for var fremtidige kommunikasjon!
Vennlig hilsen din venn Mariya!
32likesssmari at gmail.com