[Peerpress-main] kanskje du er min The Future!

lweining at stockton-house.com lweining at stockton-house.com
Tue Jan 27 22:39:18 CET 2015

God dag min venn! I begynnelsen ville jeg gjerne presentere meg selv!
Mitt navn er Mariya! Jeg er 33 ar. mitt yrke barnelege. Jeg elsker
barn. men har ikke sin egen. Jeg elsker a mote nye mennesker. Jeg er
interessant og munter! Jeg er en singel kvinne! Jeg onsker a v?re
venner med deg! mulig a skape et forhold for en familie! Din e-post ga
meg et ekteskap byra i byen var. Jeg fikk bare en e-post adresse. Jeg
vet ikke om det kommer til brevet. Jeg haper du far brevet mitt. min
e-postadresse 32likesssmari at gmail.com . Jeg hadde aldri ble kjent
gjennom Internett. Jeg hadde ikke et bilde. i neste brev er jeg
obligatorisk a sende deg bildet mitt. Jeg ville bli veldig glad hvis
du ogsa sende meg bildet ditt. Jeg haper for var fremtidige
kommunikasjon! Vennlig hilsen din venn Mariya!
32likesssmari at gmail.com