[Peerpress-main] Jeg haper du er den sama !!!!

hb34 at investmarkfinancial.com hb34 at investmarkfinancial.com
Sun Jul 5 17:56:49 CEST 2015

God dag, min venn! I begynnelsen ville jeg gjerne presentere deg selv! Mitt
navn er Svetlana! Jeg er 33 ar gammel. Av yrke er jeg jobbe med barn. Jeg
liker barn veldig mye. Men jeg har ikke egne barn. Jeg elsker a mote nye
mennesker. Jeg er snill og glad! Jeg er en singel kvinne! Jeg har aldri v?rt
gift. Jeg vil v?re venn med deg! Du kan opprette et forhold for en familie!
Din e-post ga meg et ekteskap byra i byen var lille by. Jeg fikk en
e-postadresse. Jeg vet ikke om det er et brev. Jeg haper at du vil svare pa
mitt brev. Min e-post adresse sv747lana at gmail.com . Jeg fikk aldri vite via
Internett. Jeg hadde ingen bilder i dag. i neste brevet vil jeg sende deg mitt
bilde. Jeg ville bli veldig glad hvis du sender meg ditt bilde. Jeg haper at i
fremtiden vil kommunisere! Vennlig hilsen din venn Svetlana!
sv747lana at gmail.com