[Peerpress-main] Ditt hemmelige liv

peerpress-main at lists.copyleft.no peerpress-main at lists.copyleft.no
Thu Sep 27 14:39:38 CEST 2018

Hallo!
Jeg er medlem av en internasjonal hackergruppe.

Som du sikkert kunne ha gjettet, ble kontoen din peerpress-main at lists.copyleft.no hacket, fordi Jeg sendte en melding til deg fra kontoen din.

Innen en periode fra 15. juli 2018 til 23. september 2018 ble du smittet av viruset vi har opprettet, gjennom et voksent nettsted du har besøkt.
Så langt har vi tilgang til meldingene dine, sosiale medier og messengers.
Videre har vi fulle dumper av disse dataene.

Vi er klar over dine små og store hemmeligheter ... ja, du har dem. Vi så og registrerte dine rangel på porno nettsteder. Din smak er så rar, du vet ..

Men det viktigste er at vi noen ganger registrerte deg med webkameraet ditt, synkroniserer opptakene med det du så på!
Jeg tror du ikke er interessert i å vise denne videoen til vennene dine, slektninger og din intime ...

Overfør $700 til vår Bitcoin lommebok: 1G7GD1JGHYR1uHb3WqHHPJDUbaM38pKQCN
Jeg garanterer at etter det vil vi slette alle dine "data" :D

En timer vil starte når du leser denne meldingen. Du har 48 timer til å betale det ovennevnte beløpet.

Dine data blir slettet når pengene overføres.
Hvis de ikke er det, blir alle dine meldinger og videoer som er registrert, sendt automatisk til alle kontaktene dine som er funnet på enhetene dine i øyeblikket infeksjon.

Du bør alltid tenke på sikkerheten din. Vi håper dette tilfellet vil lære deg å holde hemmeligheter.
Ta vare på deg selv.