[Peerpress-main] Pålogging vellykket, alle dataene på enheten din er kopiert. Les instruksjonene inni.

Grace jklee at youho.co.kr
Wed Aug 18 09:46:00 CEST 2021

Hilsen,

Dette er  den siste  advarselen.

Systemet ditt er  kompromittert. All data  kopieres fra  enheten din  til serverne  våre.

Du har  også spilt  inn en  video fra  kameraet ditt  og sett  på  porno. Viruset mitt  infiserte enheten  din via  et voksent  nettsted du  nylig har  besøkt.

Hvis du  ikke vet  hvordan det  fungerer, forteller  jeg detaljene. Trojan-viruset gir  meg full  tilgang og  kontroll over  enheten du  bruker.

Som et  resultat kan  jeg se  hele skjermen,  slå på  kameraet og  mikrofonen, og du  vil ikke  engang merke  det.
Jeg tok  en videoopptak  av skjermen  og kameraenheten  din og  installerte en  video, hvorav  den ene  delen  inneholder en  video av  deg som  onanerer, og  den andre  delen inneholder  en pornovideo  som du  åpnet for  øyeblikket.

Jeg ser  hele kontaktlisten din  fra telefonen  din og alle  sosiale medier. Jeg  kan legge  ut denne  videoen på  hele telefon-,  e-post- og  kontaktlisten  din på  et øyeblikk.

I  tillegg kan  jeg også  sende alle  informasjon om  e-posten din  samt kommunikasjonsverktøy.
Jeg  kan ødelegge  omdømmet ditt  for alltid.

Hvis  du  vil unngå  disse konsekvensene,  så:

Overfør NOK  9719 (Norsk  krone) til  min Bitcoin  lommebok

(Hvis du  ikke vet  hvordan du  gjør dette,  skriv "Kjøp Bitcoin"  i Googles  søkefelt).

Min Bitcoin  Wallet (BTC  Wallet): bc1qf9a0q2902dm9jgs47a33w7fxtw9dur95g7kz0h

Så  snart betaling  kommer, vil  jeg ødelegge  videoen umiddelbart  og garantere  at jeg  aldri  vil plage  deg igjen. Du  har 50  timer (litt  over 2  dager) til  å fullføre  betalingen. Jeg får  automatisk varsel  når jeg  leser denne  e-posten.  På samme  måte slås  timeren automatisk  av etter  at du  har lest  den aktuelle  e-posten.

Ikke prøv  å klage  på noe,  fordi vesken ikke  følger, posten  som brevet  kom fra,  og den  ikke følger  og oppretter  automatisk, så  det gir  ingen mening  å skrive  til  meg. Hvis du  prøver å  dele denne  e-posten med  noen, vil  systemet automatisk  sende en  forespørsel til  serverne, som  vil sende  all informasjonen  til sosiale  nettverk.

Endring  av sosiale  nettverk, e-postadresse  og enhetspassord  vil ikke  hjelpe deg  fordi all  informasjonen allerede  er lastet opp  til serverklyngen  min.

Lykke til,  og ikke  gjør noe  dumt. Tenk  på omdømmet  ditt.