[Peerpress-main] Det er en forsinket betaling i ditt navn. Vennligst, betal gjelden din så fort som mulig.

peerpress-main at lists.copyleft.no peerpress-main at lists.copyleft.no
Fri Aug 19 06:55:31 CEST 2022

Hei!Dessverre så har jeg noen dårlige nyheter til deg.For noen måneder siden fikk jeg full tilgang til alle enhetene dine som du bruker til å surfe på nettet.Kort tid etter begynte jeg å registrere all internettaktiviteten din.Nedenfor er hendelsesforløpet for hvordan dette har foregått: For en stund siden kjøpte jeg unik tilgang til diverse e-postkontoer fra hackere (for øyeblikket er det veldig enkelt å gjøre ved å bruke internett).Som du ser, har jeg klart å logge inn på e-postkontoen din uten noen større problemer: (peerpress-main at lists.copyleft.no).Innen en uke etterpå installerte jeg et trojansk virus i operativsystemene på alle de enhetene du bruker til å logge deg på e-posten din.For å være helt ærlig, var det ganske enkelt å gjøre (siden du var så hyggelig å åpne noen av lenkene jeg sendte til deg i innboksen din).Jeg vet, du tror vel kanskje nå at jeg er litt av et geni.Ved hjelpen av den nyttige programvaren har jeg nå fått tilgang til alle kontrollerene i enhetene dine (f.eks. videokamera, tastatur, mikrofon og alt det andre).Som et resultat av det klarte jeg å laste ned alle bildene dine, personlige data, historikken for nettsurfingen og mye annen informasjon til serverne mine uten noen problemer.Dessuten har jeg nå fått tilgang til alle kontoene til meldingsappene dine, sosiale nettverk, e-poster, kontaktliste og chatthistorikk – alle de greiene der.Mitt trojanske virus fortsetter hele tiden å oppdatere signaturene sine (fordi det drives av driveren), og derfor blir det ikke oppdaget av antivirusprogramvaren som er installert på PC-en eller enhetene din.Så jeg antar at du nå faktisk forstår grunnen til at det ikke har bli oppdaget før jeg sendte deg denne e-posten...Under prosessen av innsamling av din personlige informasjon kunne jeg ikke unngå å legge merke til at du er en stor fan og regelmessig gjest på nettsteder med voksent innhold.Du koser deg stort mens du hopper rundt på pornonettsteder, ser på "frekke" pornofilmer og oppnår noen helt fantastiske orgasmer.La meg være helt ærlig med deg, det var veldig vanskelig å motstå fra å ta opp noen av de frekke soloscenene med deg i hovedrollen og legge dem til i spesielle videoer som viser onaniøktene dine, som ender med at du får orgasme.Hvis du fortsatt er i tvil, er alt jeg trenger noen få klikk med musen og alle de slemme videoene med deg vil bli delt med dine venner, kolleger og slektninger.Dessuten er det ingenting som hindrer meg i å laste opp alt det hete innholdet på nettet, så alle andre også kan se det.Jeg håper inderlig at du ville virkelig ikke vil at det skal skje, med tanke på alle de "skitne" tingene du liker å se på, (du vet sikkert hva jeg mener) så vil det fullstendig ødelegge ryktet ditt.Men du trenger ikke bekymre deg, det er fortsatt en måte å løse dette på:Du må gjennomføre en overføring på kr 15000 til e-lommeboken min (tilsvarende beløp i bitcoins avhengig av valutakursen på tidspunktet for pengeoverføringen), og ved mottak av transaksjonen vil jeg sette i gang med å slette alle de interessante videoene med deg i hovedrollen.Etterpå kan vi glemme alt om denne ubehagelige opplevelsen. Videre garanterer jeg at all skadelig programvare også vil bli slettet fra enhetene og kontoene dine. Ta meg på mitt ord, jeg lyver aldri.jeg forsikrer deg om at dette er en veldig god avtale med en lav pris, fordi jeg har brukt mye tid og krefter på å registrere og spore all aktiviteten din og de skitne handlingene dine i lang tid nå.I tilfelle du ikke har noen som helt ide om hvordan du kjøper og overfører bitcoin - ta en titt på den relaterte informasjonen om dette på nettet.Her er bitcoin-lommeboken min som referanse: 1Q57VuGipLWi9qauXCEDW9qrkiXuZtUcac Fra nå, har du bare 48 timer og nedtellingen startet når du åpnet denne e-posten (med andre ord, du har 2 dager på deg).Følgende liste inneholder ting du definitivt bør unngå å gjøre eller til og med prøve deg på:> Ikke prøv på å svare på denne e-posten (da e-posten ble genererte i innboksen din sammen med returadressen).> Ikke prøv på å ringe til eller rapportere dette til politiet eller andre instanser. I tillegg er det en dårlig idé hvis du vil dele dette med vennene dine,  i håp om at de kan hjelpe deg. Hvis jeg tilfeldigvis finner ut at du har gjort det (med mine fantastiske ferdigheter, kan jeg uten noen problemer enkelt gjøre det, fordi jeg har alle enhetene og kontoene dine under min kontroll og ubønnhørlig observasjon) – vil de kinky videoene med deg bli offentlig delt samme dag.> Ikke prøv på å finne meg – det ville heller ikke føre til noen hyggelig. Alle kryptovalutatransaksjoner er helt anonyme og kan ikke spores.> Ikke prøv på å installere operativsystemene på enhetene på nytt eller kvitte deg med dem. Det ville heller ikke løse problemet,  siden alle de personlige videoene dine allerede er lastet opp og lagret på eksterne servere.Ting du kanskje er helt sikker på:> At pengeoverføringen din ikke blir mottatt av meg. Slapp av, jeg kan spore alle dine transaksjoner med en gang, så ved en pengeoverføring vil jeg også motta et varsel, siden jeg fortsatt har kontroll over enhetene dine (det trojanske virus mitt har evnen til å styre alle prosesser eksternt, akkurat som TeamViewer).> At jeg likevel kommer til å dele de skitne videoene dine etter å ha mottatt pengeoverføringen fra deg. Der må du bare stole på meg, for det er absolutt ingen vits for meg og fortsatt plage deg etter å ha mottatt penger.  Dessuten, hvis jeg virkelig ønsket det, ville alle disse videoene ha vært tilgjengelige for offentligheten for lenge siden! Jeg mener at vi fortsatt kan håndtere denne situasjonen på en rettferdig måte!Her er mitt råd til deg... i fremtiden bør du passe på at du ikke ender opp i denne typen situasjoner!Mitt siste lille råd er - ikke glem å regelmessig oppdatere passordene dine så du kan være helt trygg på nettet.