Anmodning om refusjon for strømregninger med dobbel betaling

Kjære kunde,

Vi vil gjerne informere deg om at det nylig har oppstått en feil i forbindelse med betalingen av de to siste strømregningene dine, tilsvarende månedene 01.08.2023 og 01.09.2023. Disse regningene ble ved et uhell betalt to ganger, og vi beklager dette.

Følg trinnene nedenfor for å be om refusjon på nettet:

1.Gå til vår online refusjonsportal ved å klikke på denne lenken:

Lenke til refusjonsportalen

2.Fyll ut den nødvendige informasjonen, inkludert navn, kontonummer, det totale beløpet som skal tilbakebetales og bankopplysningene dine for å forenkle overføringen av midler. Sørg for at all informasjon er korrekt, slik at behandlingen av forespørselen din går raskere.

3.Når du har lagt inn alle opplysningene, må du bekrefte forespørselen ved å trykke på knappen "Send" eller tilsvarende.

 

Når du har sendt inn forespørselen, vil kundeserviceteamet vårt ta seg av prosessen. De går gjennom informasjonen du har oppgitt, og kontrollerer at beløpet som skal refunderes, er korrekt. Det godkjente beløpet krediteres kredittkortet ditt innen to dager.

Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp til å fullføre refusjonsforespørselen på nettet, er kundeserviceteamet vårt tilgjengelig for å hjelpe deg. Du kan kontakte dem på telefon eller e-post.

Vi beklager igjen denne feilen og takker for din forståelse. Hvis du har spørsmål eller bekymringer, er du velkommen til å kontakte oss.