Hvor er du? glad for å skrive deg.

Rima_Gibbs wocoruw at ibsinterprit.com
Tue Jun 15 14:10:02 CEST 2010

Hei der!

Jeg tror tror at denne meldingen vil bli en overraskelse for  deg,
men fortsatt, tror ikke at dette er en spam meldingen. Det var  ikke
sendt av noen automatiske e-post maskin. Jeg fikk en e-post  det
forrige uke. Avsenderen var ukjent  ikke kjent, emnet for e-post  var -
"Folk sk etter kjrlighet og finn  kjrligheten". Vanligvis er jeg ikke betaler noe oppmerksomhet
til meldingen av denne typen type, men den tiden jeg bestemte  meg for
pne og lese den se det gjennom. Dette brevet svar var om folks  liv,
kjrlighet og relasjoner generelt. P slutten av brevet svar  det
var e-poster personer - "Jeg vil gjerne vite". Alle var delt  inn i to
kolonner - menn og kvinner. Jeg vet ikke egentlig sikkert, hvorfor  fra alle
den eksisterende der adressert jeg plukket opp din. Kanskje  det var skjebnen, og
Vi vil skape en stabilt familien sammen? Jeg tror p  skjebnen.
Jeg vil gjerne si noen ord egenskaper om meg selv i denne  mail.

Mitt navn er Rima. Jeg er 29 r. Jeg var ikke gift og har  ingen barn. Jeg vet ikke
ryk eller bruke noen alkoholholdige drikker  drikkevarer.  Jeg sterke og pasient,
Mlet-orienterte kvinne. Jeg tror tror jeg at det beste kriteriene av  alle
person er respekt for alle andre. I min fritiden tiden, jeg  praktiserer sport
eller jogge i parken. Jeg er en veldig romantisk munter  person
virkelig. Noen ganger kan jeg lukke ynene og g  starte  dagdrmmer. Du vil tenke n
- Hvorfor har dette dame skrevet meg en meldingen, hun har  alt!
Livet mitt mangler den beste flelsen. Jeg er med ingen  mann.
Jeg er ensom og bli frosset p grunn av dette tomhet i  livet mitt. Jeg ser
solnedgangen hver dag og be Gud om  sende meg en ekte  kjrlighet. I hjemlandet mitt
90% av mennene nsker  ha en kvinne for   ydmyke henne. Det er
derfor jeg har besluttet  prve meg lykken via  Internett.
Jeg har ikke gjort det fr, men n har jeg denne  muligheten  muligheten, og hper at noen
av mine engler vil hjelpe meg. Hvis du er interessert i min  personlighet, send meg din
meldingen, send meg en e-post. Jeg nsker  f
kjent med deg. Jeg sker etter en kjreste elsker for   bringe denne fylde og
fullstendighet inn i livet mitt. Jeg nsker  dele alt med den  jeg vil elske!

Jeg vil fortelle dere min personlige  e-post:
rimmmmawer at yahoo.com

I det flgende meldinger Jeg skal fortelle deg mer om  meg
og mitt liv. For at, vil du se mange av mine bilder bilder, der  du
vil se meg og bli kjent med min livsstil. Disse bildene bilder  ville avslre meg annerledes
- Glad, tankefull og trist noen ganger. Hvis du leser min  meldingen,
Jeg fr en mulighet til  hpe p  kjrlighet! Jeg ser frem til din meldingen.
JEG virkelig vil gjerne vite mer om deg. Husk meg. Din nye  penn-venn,
Rima.