[Peerpress-xml] Sikkerhetsadvarsel. Kontoene dine ble hacket av kriminelle grupper.

racsnerttuh at snert.dk racsnerttuh at snert.dk
Wed Jul 3 22:12:06 CEST 2019

Hei, kjære bruker av lists.copyleft.no

Vi installerte RAT-programvaren på enheten.
For øyeblikket er din e-postkonto også hacket.

Endret passordet ditt? Godt gjort!
Men min programvare gjenkjenner alle slike handlinger. Jeg oppdaterer passord!
Jeg er alltid et skritt foran ....

Så ... Jeg har lastet ned all konfidensiell informasjon fra systemet ditt, og jeg fikk litt mer bevis.
Det mest interessante øyeblikket jeg har oppdaget er videoopptak hvor du onanerer.

Jeg postet EternalBlue Exploit-modifikasjon på pornoside, og så installerte du ondsinnet kode (trojan) på operativsystemet.
Når du klikket på Play-knappen fra en pornovideo, ble viruset mitt installert på enheten din.
Etter installasjon skyter kamerakameraet opp video hver gang du onanerer, i tillegg er programvaren synkronisert med videoen du velger.Etter installasjon skyter kamerakameraet opp video hver gang du onanerer, i tillegg er programvaren synkronisert med videoen du velger.

For øyeblikket har min programvaren fått all kontaktinformasjon fra sosiale nettverk og e-postadresser.
Hvis du trenger å slette alle dine innsamlede data og videoer, send meg $520 (USD) i BTC (kryptomone).

Dette er min Bitcoin-lommebok: 1MMoE7y6GpXuvZHty5o53iGm6sMDzegTTG

Du har 48 timer etter å ha lest dette brevet.

Etter transaksjonen vil jeg slette alle dataene dine.
Ellers sender jeg en video med dine "pranks" til alle dine kolleger, venner og slektninger!

P.S. Jeg spør deg - ikke å svare på dette brevet fordi avsenderens adresse er falsk, bare for å holde inkognito.

Og fortsett være forsiktig!
Vennligst besøk bare sikre sider!
Lykke til!