[Peerpress-xml] Siste advarsel! Dataene dine er i fare! Påloggingen var vellykket.

Camryn edmir.barboza at ibv.ind.br
Sat Dec 11 00:02:34 CET 2021

Hilsener.

Systemet  ditt har  blitt kompromittert  av et  trojansk virus. Den  kom inn  i enheten din  gjennom voksenportalene  du besøker.
Noen  videoer av  rasende karakter  har en  ondsinnet kode  som aktiveres  etter at  du slår  den på.  Alle dataene er  allerede kopiert  til serverne  mine.

Jeg har  full kontroll  over enheten  din som  du får  tilgang til  internett med.

Jeg  kan se  skjermen  din, bruke  mikrofonen og  kameraet. Du  vil ikke  merke det  tilsvarende.
Jeg har  allerede gjort  et skjermopptak.

En  video av  den pornografiske  videoen du så  på den  gangen og  onanien din  er redigert. Ansiktet  ditt er  perfekt synlig.  Jeg tror  ikke denne  typen innhold  vil ha  en positiv innvirkning  på omdømmet  ditt.

Jeg har  absolutt tilgang  til kontaktene  dine og  profiler på  sosiale medier.  Jeg kan  sende ut  denne videoen  fra  din e-post  eller messenger.

Hvis  du ikke  vil la  dette skje,  trenger du  bare å  ta ett  enkelt skritt.

Bare  overfør 1400  EUR (EURO) til  bitcoin-lommeboken din:  bc1q397ekmja8eyfee502vz3l92hckazu453h77jmr

(i bitcoin-ekvivalent  med valutakursen  på overføringstidspunktet)

Instruksjoner  for hvordan  du gjør  dette finner  du på  Google. Etter betalingen  vil jeg  fjerne  videoen og  viruset fra  enheten din.  Etter det  vil ingen  plage deg  lenger. Hvis jeg  ikke mottar  betaling etter  denne perioden,  blir alle  dine  data og  videoer offentlige.

Jeg  gir deg  to arbeidsdager.

Jeg  får beskjed  når du  leser brevet. Umiddelbart  går timeren  av. Å klage  et sted,  inkludert politiet, er  nytteløst. Min  lommebok og  post spores  ikke.

Hvis jeg  finner ut  at du  har delt  denne meldingen  med noen  andre, vil  videoen  bli distribuert  umiddelbart. Jeg vil  ødelegge ryktet  ditt for  alltid, og  all informasjonen  din vil  bli offentlig.

Alle  vil vite  om din  lidenskap for  pornosider  og mer.  Det hjelper  ikke å  endre passordene  dine, fordi  alle dataene  dine allerede  er på  serverne mine.

Ikke  glem at  omdømme er veldig  viktig og  vær rimelig!