[Peerpress-xml] Pålogging vellykket, alle dataene på enheten din er kopiert. Les instruksjonene inni.

Janessa marketing at xintec.com.hk
Sun May 23 17:06:50 CEST 2021

Hilsen,

Dette er den siste advarselen.

Systemet ditt er kompromittert.
All data kopieres fra enheten din til serverne våre.
Du har også spilt inn en video fra kameraet ditt og sett på porno.

Viruset mitt infiserte enheten din via et voksent nettsted du nylig har besøkt.

Hvis du ikke vet hvordan det fungerer, forteller jeg detaljene.
Trojan-viruset gir meg full tilgang og kontroll over enheten du bruker.
Som et resultat kan jeg se hele skjermen, slå på kameraet og mikrofonen, og du vil ikke engang merke det.

Jeg tok en videoopptak av skjermen og kameraenheten din og installerte en video, hvorav den ene delen inneholder en video av deg som onanerer, og den andre delen inneholder en pornovideo som du åpnet for øyeblikket.

Jeg ser hele kontaktlisten din fra telefonen din og alle sosiale medier.
Jeg kan legge ut denne videoen på hele telefon-, e-post- og kontaktlisten din på et øyeblikk.
I tillegg kan jeg også sende alle informasjon om e-posten din samt kommunikasjonsverktøy.

Jeg kan ødelegge omdømmet ditt for alltid.

Hvis du vil unngå disse konsekvensene, så:
Overfør $ 1300 (amerikanske dollar) til min Bitcoin lommebok
(Hvis du ikke vet hvordan du gjør dette, skriv "Kjøp Bitcoin" i Googles søkefelt).

Min Bitcoin Wallet (BTC Wallet): bc1qzdv4vag7n3f7xelmqnsg5nuzquexkt93qs0fy8

Så snart betaling kommer, vil jeg ødelegge videoen umiddelbart og garantere at jeg aldri vil plage deg igjen.
Du har 50 timer (litt over 2 dager) til å fullføre betalingen.
Jeg får automatisk varsel når jeg leser denne e-posten. På samme måte slås timeren automatisk av etter at du har lest den aktuelle e-posten.

Ikke prøv å klage på noe, fordi vesken ikke følger, posten som brevet kom fra, og den ikke følger og oppretter automatisk, så det gir ingen mening å skrive til meg.
Hvis du prøver å dele denne e-posten med noen, vil systemet automatisk sende en forespørsel til serverne, som vil sende all informasjonen til sosiale nettverk.
Endring av sosiale nettverk, e-postadresse og enhetspassord vil ikke hjelpe deg fordi all informasjonen allerede er lastet opp til serverklyngen min.

Lykke til, og ikke gjør noe dumt. Tenk på omdømmet ditt.