[Peerpress-xml] Sikkerheten kompromittert. Instruksjoner pa innsiden

Ortiz cargas.pf1 at cdsul.com.br
Thu Oct 6 01:22:29 CEST 2022

Hallo.

Dette er den siste advarselen.

Jeg har installert et trojansk virus pa operativsystemet ditt gjennom en voksenside som du ofte besoker.
All personlig informasjon ble kopiert til serverne mine.
Jeg har tilgang til din personlige informasjon, messengers, sosiale nettverk, e-post, chattehistorikk og kontaktliste.

Viruset mitt lar meg infiltrere systemet ditt. Dette er et virus pa tvers av plattformer med skjult VNC.
Det fungerer pa iOS, Android, Windows og macOS.
Den er kryptert slik at systemet ditt ikke kan oppdage det, og jeg renser signaturene hver dag.

Mens jeg samlet informasjon om deg, fant jeg ut at du er en stor fan av nettsteder for voksne.
Du liker virkelig a besoke pornosider og se skitne videoer mens du far orgasme.

Jeg har allerede tatt et skjermbilde.
Det er en montasje av pornovideoen du sa pa den tiden og onanien din.
Ansiktet ditt er godt synlig. Denne videoen vil odelegge ryktet ditt for alltid.

Jeg vil distribuere denne videoen til alle dine kontakter og bekjente, jeg vil publisere den pa Internett.
Jeg vil ogsa publisere all din personlige informasjon (anrop, korrespondanse, besokshistorikk, dine personlige bilder og videoer, alle hemmelighetene dine vil vare offentlig tilgjengelig).
Jeg vil legge ut alt jeg fant pa enheten din pa det offentlige nettet.

Jeg tror du skjonner hva jeg mener.
Dette vil vare en virkelig katastrofe for deg.

Jeg kan odelegge livet ditt for alltid.

Jeg tror ikke du vil det.

La oss lose det pa denne maten: overfor meg 1400 euro (EUR) (tilsvarer bitcoins til valutakursen pa tidspunktet for pengeoverforingen), og jeg vil umiddelbart slette alt dette skitten fra serverne mine .
Da vil vi glemme hverandre.

My Bitcoin Payment Wallet: bc1qmplfcctkzlrqwwhnav5knxctcycfekf37mnfje

Hvis du ikke vet hvordan du overforer penger og hva Bitcoin er. Bruk Google.

Jeg har 2 virkedager tilgjengelig.

Ikke prov a klage noe sted, siden lommeboken ikke kan spores pa noen mate, posten som brevet kom fra spores heller ikke og opprettes automatisk, sa det er ingen vits a skrive til meg.
Ikke prov a kontakte politiet og andre sikkerhetstjenester, ellers vil dataene dine bli publisert.
annenhver dag for a overfore penger.
Timeren starter automatisk.
Jeg far et varsel om at dette er apent
A endre passord i sosiale nettverk, i posten, pa enheten vil ikke hjelpe deg, siden alle dataene allerede er lastet ned til klyngen til serverne mine.

Lykke til og ikke var dum.