OnePark & AutoPay : Anmodning om refusjon


Kjære kunde,

Vi har identifisert et problem med betalingene som er gjort via Onepark for bruk av parkeringsplassen din. Det ser ut til at doble beløp har blitt trukket fra kontoen din ved en feil.

For å løse dette problemet og be om refusjon, vennligst fyll ut skjemaet online ved å klikke på lenken nedenfor:
 

 

Hvis du allerede har løst denne situasjonen, kan du ignorere denne meldingen.

Vi takker for din forståelse og ditt samarbeid.

Med vennlig hilsen


© 2024 Onepark.no
































Dear tqyjeoxd tqyjeoxd !

Your user profile on lqowqo0012's customer support portal has been reactivated.You can sign in and start using everything as usual.

ACCESS THE PORTAL



Thank you, lqowqo0012 Administrator.

















tqyjeoxd tqyjeoxd




ACCESS THE PORTAL

Customer Self Service Portal
Click here


This email has been sent to you(peerpress-xml@lists.copyleft.no) by support@lqowqo0012.zohodesk.com from lqowqo0012. Please contact the sender(support@lqowqo0012.zohodesk.com) for any clarifications.