[saih-promo2002] globalisering.no

Martin Solli martin at frikom.org
Fri Aug 23 22:51:18 CEST 2002

Hei

I kveld publiserte jeg <http://globalisering.no/>. Vi er kun 23 dager etter
skjema, noe som er bra.

For at dere skal få et innblikk i hva som har blitt gjort bak kulissene,
har jeg lagt ut en kopi av administrasjons-sidene her:
<http://defiance.copyleft.no/~martins/globalisering.no/site/admin/>.
(Brukernavn: globkonftest Passord: 7es7)

Det ser skikkelig stygt ut, men fungerer. Dette er hva Christoffer Klyve
skal bruke i tiden framover til å sette opp programmet for konferansen,
holde styr på påmeldinger og oppdatere nettstedet.

Isn't it nifty?

Takk til Halvor og Benjamin for designet, som har blitt riktig supert.

Nå kommer jeg til å trappe ned på arbeidet med globalisering.no, uten at
det stopper opp helt, for det er fortsatt ting som må gjøres. Men på mandag
skal Sigurd og jeg sette oss ned og komme i gang med Kontur-hjemmesidene.
Og etter det? Verdensherredømme! Muuuaaahahahahaha! Mmmuuuuuuaaaaahahahahaha!

Kremt.

--
.\\artin