[saih-promo2002] SV: Møte med Christoffer Konferansesekretær

En annen verden er mulig! konferanse at attac.no
Mon May 20 23:40:01 CEST 2002

Hei,

Dette ser bra ut. Beklager igjen at jeg har vært såpass fraværende de siste
ukene pga. ferie og sykdom, men jeg håper det skal bedre seg nå. Enig i de
punktene Martin nevner, og jeg skal prøve å få klort ned litt tanker omkring
dette innen vi møtes. Særlig når det gjelder kravspesifikasjon og hva vi
egentlig trenger.

Som dere sikkert vet, er det også et møte i Konferanseforum (dvs åpent
planleggingsmøte), og der har jeg satt om PR/markedsføring som et eget punkt
på dagsorden. Dette er først og fremst for at organisasjonene og aktivistene
skal ha en mulighet til å komme med konkrete innspill til dere og meg. Fint
om et par av dere kan være tilstede.

Christoffer

Kjære alle sammen,

En noe forsinket påminnelse om møtet i Konferanseforum for
Globaliseringskonferansen. Det nest siste møtet før sommeren finner sted
onsdag 22.5 kl 1630-1830 i Storgata 11. Forsinkelsen skyldes undertegnedes
sykdom, og beklages.

Dagsorden vil se omtrent slik ut:

1. Hva har skjedd siden sist
2. Orientering om European Social Forum i Firenze 7.-11. november
3. Program og innledere (skisse sendes ut til drøfting 21.5.)
4. PR og markedsføring av konferansen. Innspill og ideer.
5. Søndag 1.12: Skal deler av dagen settes av til organisasjonssamlinger?
6. Søknader om økonomisk støtte: Er disse behandlet?
7. Arbeidet fremover
8. Eventuelt

Hilsen Christoffer
Christoffer Ringnes Klyve
Konferansesekretær, En annen verden er mulig 2002
22 98 93 04
konferanse at attac.no