[saih-promo2002] Jeg er glad for a kommunisere med deg

reterogstadnn at co.suffolk.ny.us reterogstadnn at co.suffolk.ny.us
Thu Feb 20 16:22:04 CET 2014

Hei min nye venn! Hvordan er det du gjor? Jeg onsker a mote deg og
identifisere deg naermere. Mitt navn er Darya. Jeg ville vaere mye bedre om
jeg vet at dette bekjent sa hyggelig for deg. Na jobber jeg mye, og det vil
vaere bedre hvis du svarer meg svare pa min e-post adresse.
daryalove at gmx.com e-posten min. Jeg ser frem til a vente pa ditt svar til
min e-post. Hvordan mottar jeg brevet ditt, jeg umiddelbart svare pa det,
jeg ogsa sende deg bilder som du visste hvordan jeg ser ut. Jeg ser frem til
a hore min nye venn.
Din Darya!
daryalove at gmx.com