[saih-promo2002] starte en ny lykkelig liv?

vpxcwcqyatbw at stockton-house.com vpxcwcqyatbw at stockton-house.com
Tue Jan 27 21:47:30 CET 2015

God dag min venn! I begynnelsen ville jeg gjerne presentere meg selv!
Mitt navn er Mariya! Jeg er 33 ar. mitt yrke barnelege. Jeg elsker barn.
men har ikke sin egen. Jeg elsker a mote nye mennesker. Jeg er
interessant og munter! Jeg er en singel kvinne! Jeg onsker a v?re venner
med deg! mulig a skape et forhold for en familie! Din e-post ga meg et
ekteskap byra i byen var. Jeg fikk bare en e-post adresse. Jeg vet ikke
om det kommer til brevet. Jeg haper du far brevet mitt. min
e-postadresse smilemariya at gmx.com . Jeg hadde aldri ble kjent gjennom
Internett. Jeg hadde ikke et bilde. i neste brev er jeg obligatorisk a
sende deg bildet mitt. Jeg ville bli veldig glad hvis du ogsa sende meg
bildet ditt. Jeg haper for var fremtidige kommunikasjon! Vennlig hilsen
din venn Mariya!
smilemariya at gmx.com