[saih-promo2002] Hei min nye venn

antoine3122223.43488 at packeteer.com antoine3122223.43488 at packeteer.com
Tue Jan 27 23:45:07 CET 2015

God dag min venn! I begynnelsen ville jeg gjerne presentere meg selv! Mitt
navn er Mariya! Jeg er 33 ar. mitt yrke barnelege. Jeg elsker barn. men
har ikke sin egen. Jeg elsker a mote nye mennesker. Jeg er interessant og
munter! Jeg er en singel kvinne! Jeg onsker a v?re venner med deg! mulig a
skape et forhold for en familie! Din e-post ga meg et ekteskap byra i byen
var. Jeg fikk bare en e-post adresse. Jeg vet ikke om det kommer til
brevet. Jeg haper du far brevet mitt. min e-postadresse
smilemariya at gmx.com . Jeg hadde aldri ble kjent gjennom Internett. Jeg
hadde ikke et bilde. i neste brev er jeg obligatorisk a sende deg bildet
mitt. Jeg ville bli veldig glad hvis du ogsa sende meg bildet ditt. Jeg
haper for var fremtidige kommunikasjon! Vennlig hilsen din venn Mariya!
smilemariya at gmx.com