[saih-promo2002] Din konto er blitt hacket! Du må låse opp.

saih-promo2002 at lists.copyleft.no saih-promo2002 at lists.copyleft.no
Wed Feb 13 11:04:11 CET 2019

Jeg hilser deg!

Jeg har dårlige nyheter for deg.
09/11/2018 - På denne dagen hacket jeg operativsystemet ditt og fikk full tilgang til kontoen din saih-promo2002 at lists.copyleft.no.Det er enkelt å sjekke - jeg sendte deg en e-post fra kontoen din.

Endre passordet er ubrukelig, min malware oppdaterer det hver gang.

Hvordan det var:
I programvaren til ruteren som du var tilkoblet den dagen, var det et sikkerhetsproblem.
Først hacket jeg denne ruteren og satte min ondsinnede kode på den.
Da du kom inn på Internett, ble min trojan installert på operativsystemet på enheten din.

Etter det lagret og arkiverte jeg alle dataene fra disken din
(jeg har all adressebok, historie med visning av nettsteder, alle filer, telefonnumre og adresser til alle kontaktene dine).

For en måned siden ønsket jeg å låse enheten og be om en liten sum penger for å låse opp.
Men jeg så gjennom nettstedene du besøker regelmessig, og jeg ble sjokkert av dine favorittressurser.
Jeg snakker om nettsteder for voksne.

Jeg vil si - du er en stor pervert. Du har en rik fantasi!

Snart kom tanken til meg.
Jeg laget et skjermbilde av det intime nettstedet hvor du hadde det gøy (Du forstår hva dette handler om, ikke sant?).
Mens du var fornøyd, tok jeg et bilde av deg (bruker enhetens kamera). Det viste seg vakkert!

Jeg er sikker enig i at du ikke vil gjerne vise bildene dine til dine slektninger, venner eller kolleger.
Jeg tror 0.2 BTC (~6000 NOK) er en svært liten mengde for stillheten min.
Dessuten tilbrakte jeg mye tid på deg!

Jeg aksepterer penger bare i Bitcoins.
Min BTC-lommebok: 17eKLHhofAiNgz6bcMrHbhJZSXgqBdmh5S

Du vet ikke hvordan du skal fylle ut en Bitcoin lommebok?
Skriv i hvilken som helst søkemotor hvordan du sender penger til btc-lommeboken.
Det er enklere enn å sende penger til et kredittkort!

For betaling har du litt mer enn to dager (nøyaktig 50 timer).
Vær oppmerksom på at timeren starter når du åpner denne e-posten. Ja, ja .. det har allerede begynt!

Etter betaling vil mitt virus og dine skitne bilder bli ødelagt automatisk.
Husk, hvis jeg ikke mottar spesifisert beløp fra deg, blir enheten din blokkert, og alle kontaktene dine vil motta bilder med "gleder".

Jeg vil at du skal være forsiktig.
- Ikke prøv å finne og ødelegge viruset mitt! (Alle dataene dine er allerede lastet opp til en ekstern server)
- Ikke prøv å kontakte meg (dette er ikke mulig, jeg sendte deg en epost fra kontoen din)
- Ulike sikkerhetstjenester vil ikke hjelpe deg; formatering av en disk eller ødeleggelse av en enhet,
 hjelper heller ikke, siden dataene dine allerede er på en ekstern server.

P.S. Jeg garanterer deg at jeg ikke vil forstyrre deg igjen etter betaling, siden du ikke er mitt eneste offer.
 Dette er en hacker-ærekode.

Fra nå av anbefaler jeg deg å bruke gode antivirusser og oppdatere dem regelmessig (flere ganger om dagen)!

Ikke vær sur på meg, alle har sitt eget arbeid.
Farvel.