[saih-promo2002] Siste advarsel! Dataene dine er i fare! Påloggingen var vellykket.

hamesth at connectto.com hamesth at connectto.com
Sat Dec 11 11:08:09 CET 2021

Hilsener. Systemet ditt har  blitt kompromittert  av et  trojansk virus. Den  kom inn  i enheten  din gjennom  voksenportalene du  besøker.

Noen videoer  av rasende  karakter har  en ondsinnet kode  som aktiveres  etter at  du slår  den på.  Alle dataene  er allerede  kopiert til  serverne mine.

Jeg  har full  kontroll over  enheten  din som  du får  tilgang til  internett med. Jeg  kan se  skjermen din,  bruke mikrofonen  og kameraet.  Du vil  ikke merke  det tilsvarende.

Jeg har  allerede gjort  et skjermopptak. En  video av  den pornografiske  videoen du  så på  den gangen  og onanien  din er  redigert. Ansiktet ditt  er perfekt synlig.  Jeg tror  ikke denne  typen innhold  vil ha  en positiv  innvirkning på  omdømmet ditt.

Jeg  har absolutt  tilgang til  kontaktene dine  og  profiler på  sosiale medier.  Jeg kan  sende ut  denne videoen  fra din  e-post eller  messenger.

Hvis du  ikke vil  la dette  skje, trenger du  bare å  ta ett  enkelt skritt. Bare  overfør 1200  EUR (EURO)  til bitcoin-lommeboken  din: bc1q0lafumqc9kr8qsxtha3tfy9unjzggcdeue7nn3

(i  bitcoin-ekvivalent med  valutakursen på  overføringstidspunktet)

Instruksjoner for  hvordan du gjør  dette finner  du på  Google.
Etter betalingen  vil jeg  fjerne videoen  og viruset  fra enheten  din. Etter  det vil  ingen plage  deg  lenger.

Hvis jeg  ikke mottar  betaling etter  denne perioden,  blir alle  dine data  og videoer  offentlige.
Jeg gir  deg to  arbeidsdager.

Jeg får  beskjed når du  leser brevet. Umiddelbart  går timeren  av.

Å klage  et sted,  inkludert politiet,  er nytteløst.  Min lommebok  og post  spores ikke.

Hvis  jeg finner  ut  at du  har delt  denne meldingen  med noen  andre, vil  videoen bli  distribuert umiddelbart.

Jeg  vil ødelegge  ryktet ditt  for alltid,  og all  informasjonen  din vil  bli offentlig.

Alle  vil vite  om din  lidenskap for  pornosider og  mer. Det  hjelper ikke  å endre  passordene dine,  fordi alle dataene  dine allerede  er på  serverne mine.

Ikke  glem at  omdømme er  veldig viktig  og vær  rimelig!