[Tr.h.] Indymedia Trondheim og Attac Dragvoll

Per I. Mathisen Per.Inge.Mathisen at idi.ntnu.no
Fri Aug 10 12:45:17 CEST 2001

Indymedia Trondheim begynner å rulle

Vi var en gjeng som hadde et meget kontruktivt møte i går (tirsdag) på Ni
Muser. Jeg skal ikke prøve å gjengi hva som ble diskutert på dette møtet,
men vi fikk diskutert en del og fordelt oppgaver og håper å få ting i gang
til Eat the Rich-festivalen. Skal vi få dette til, må folk henge i :)

Neste møte blir tirsdag 14. august kl 1800 på TMMV (Trondheim
Multimediaverksted) i 5. etasje på ISAK (Allaktivitetshuset). De som ikke
vet hvor det er kan meile eller ringe meg på 906 29 310.

 - Per I

Attac Dragvoll starter opp

Hei studenter og andre gjengangere på Dragvoll,

Føler du ikke at det kribbler i tærne etter å komme i gang med aktivisme
etter sommerferien (for de av dere som har slikt)? Vent ikke lengre...

Vi skal starte opp Attac Dragvoll, og satser på å få gjort et hektisk
rekrutteringsarbeid i de første, fruktbare dagene av studiestart. Nå vil
snart vil alle de nye studentene stille seg i kø etter kø på
universitetet, og vrimle rundt på utkikk etter ting å ta seg til. Der skal
vi være for å gi dem et tilbud om meningsfull aktivisme! (Dvs før
Studentgruppa til frimerkesamlerne griper kloa i alle sammen.)

Så vi skal ha et første møte onsdag 15. august kl 2000 på Cafe Ni Muser.
Håper flest mulig kan møte opp, så vi kan få en pangstart.

 - Per I