[Tr.h.] (no subject)

erlingm at stud.ntnu.no erlingm at stud.ntnu.no
Mon Jul 8 19:13:10 CEST 2002

     ----------------------MAIL 1 : ----------------------------

Hei

Jeg er ikke i Trondheim i sommer, men jeg sender denne mailen ut til
medlemmer av Attac NTNU/HiST. Er det noen som er i Trondheim i sommer og
kan tenke seg å jobbe med denne saken, så ta kontakt med Arnulf. Jeg vet
at Bergen Attac skal ha aksjon mot denne båten.

mvh
Hallgeir

Quoting Arnulf Kolstad <arnulf.kolstad at svt.ntnu.no>:

> Hei,
>
>   Jeg mener fortsatt det bør være en markering mot at kommunen mottar
> The
> World-millionærene i Erkebispegården (?), og bruker offentlige midler
> til
> mat og drikke for denne økonomiske overklassen.  Alle som har opplevd
> offentlig fattigdom på en eller annen måte bør oppfordres til å delta.
> Jeg
> har vært veldig opptatt de siste ukene, og har ikke kunne forberede så
> mye
> [...]

 --------------MAIL 2, fra meg : -------------------

 Hei alle sammen,

  Det blir møte i morgen angående The Worlds ankomst til Trondheim.

  Hvor: Kjeglekroa

  Når: Kl.15.00

 Kjenner du noen som ikke får denne mailen, men som du tror kunne tenkt
seg å demonstrere mot skatteparadiset The World? Spre det glade budskap!
Vi må bli mange!

Med vennlig hilsen

Erling Morkemo
 99439909