[Tr.h.] damn dams!

Rez rezz at hehe.com
Mon Jul 22 12:15:35 CEST 2002

Hei alle
     Jeg har lyst å gjøre noe på Eat The Rich (Fredag 16. og Lørdag 17.
August) til å støtte fork i Indi og Afrika som blir undertrekked av Norge
og Verdensbanken sin økonomisk globalisering.  Folk i Gujarat og Uganda er
kamping imot dambygging som vil vask bort hus og jort til tusenvis av
familier.  Mere info og biler finnes det på www.narmada.org (om India, på
engelsk) og www.solidaritetshuset.org/fivas (på Norsk).
     Jeg trenger hjelp med det, alle interessert kan ta kontakt med meg p
rezz at hehe.com

Direct action gets the goods!
Think globally, act locally (not the other way 'round)

-rez