[Tr.h.] VS: Lysmarkering mot krig på Torget torsdag 23/1 kl. 1700

kristin.bjoerlykke at kirken.no kristin.bjoerlykke at kirken.no
Mon Jan 20 08:45:20 CET 2003

Hei igjen,

Har fått tilbakemelding fra noen om at vedlegget med løpeseddelen ikke var
med på mailen jeg sendte ut før helga. Jeg sendte faktisk vedlegget, men jeg
er ikke noe datageni, så jeg kan ikke forklare hvorfor noen av dere ikke
mottok det.
Hvis dere fikk mailen via en liste, så er det kanskje der forklaringen
ligger: Det kan være fjernet før distribusjon, for lister er ikke glade i
vedlegg....
Vel, her får dere teksten klippet og limt inn istedet. Da ser dere i det
minste innholdet...............

Hilsen Kristin

STOPP KRIGSTRUSLENE MOT IRAK

LYSMARKERING
MOT KRIG I IRAK
(Fakler selges)

TORGET(v/ Gresvik)
Torsdag 23.januar kl. 1700

Appeller :
Bystyrerepr.(SP) Ola Borten Moe
Torunn Husvik(AUF)

	*	USA truer verdensfreden
	*	Stans krigstrusselen mot Irak
	*	Stortinget: Trekk Norge ut av USA-styrte krigseventyr
	*	Respekter Iraks nasjonale suverenitet. Støtt den
demokratiske kampen.
	*	Forsvar Folkeretten. Nei til millitært maktbruk.

Mobiliser til den internasjonale
fredsdagen 15. februar!

Arr: Antikrigsnettverket i Trondheim