[Tr.h.] Studenter mot krig

odd arild oddarild at hotmail.com
Thu Jan 23 22:04:38 CET 2003

"Jeg ser at folk pakker seg sammen i kilometervis bak meg i demonstrasjonen.
Dette er en ny generasjon demonstranter. De er veldig forskjellige, dette er
ikke den vanlige gjengen....Dette er det brede lag av den amerikanske
befolkninga...Jeg ser bestemødre, fagforeningsfolk og kirkegjengere. Det er
ikke de som demonstrerer til vanlig. Dette er folk i alle aldre, fra alle
sammfunnslag," rapporterte National Public Radio fra
antikrigsdemonstrasjonene i Washington DC og San Fransisco, lørdag 18.
januar.

Nå er det om å gjøre å gjøre studentene i Trondheim gjeldende. De som vil
være med, kan komme på kantina på Dragvoll, mandag 27. januar kl. 14. 00.
Vel møtt!

For Fredsinitiativet i Trondheim
Odd Arild Viste