[Tr.h.] Sharon til mOLDE

kenneth f. kommunistkenneth at hotmail.com
Wed Jul 9 19:23:30 CEST 2003

RV har også bestemt seg for å sette opp buss og tar også en del av ansvaret.
Vi har, så vidt meg bekjent, ikke laga noen avtale med IS enda, men regner
med at vi tar i et tak sammen. Anne-Grethe Haugan fra RV har hovedansvaret
fra vår side. Hun kan nås på RV/Rød Ungdom-kontoret på dagtid på tlf. 73 51
74 50. Ellers kan man også si fra til meg.

Så flott at flere vil jobbe med saken! Si fra til alle som kan være
aktuelle!

kameratslig hilsen
Kenneth Fuglemsmo, RV/RU/AKP