[Tr.h.] Speakers corner mot krig

odd arild oddarild at hotmail.com
Sun Mar 2 20:34:23 CET 2003

Hei! Lørdag 8. mars setter vi i gang med "speakers corner" mot krigen på
toppen av Nordre. Det innebærer at det vil bli satt opp en provisorisk
talerstol, og at det vil være åpen megafon for alle som har lyst til -eller
behov for i offentlighet å ytre seg mot krigen. Fredsinitiativet i Trondheim
har som mål å gjøre dette til en fast begivenhet på lørdager.

Så herved er alle som vil si noe invitert til å gjøre det,

lørdag 8. mars kl. 12. 00 - 13. 00 på toppen av nordre.

Det trenger ikke å være så langt, avansert eller nytt. En setning kan være
nok, eller to ord. Har du lyst til å lese et dikt eller å synge en sang, er
det også flott. Ta gjerne med barn og la dem slippe til. De fleste barn får
med seg noe av det som skjer, og har tanker omkring det, som kan deles med
andre.

Jeg oppfordrer alle som har noe på hjertet til å komme og delta. Er det noen
som innen lørdag vet at de kommer til å benytte seg av denne muligheten, vil
jeg gjerne ha beskjed, slik at jeg danne meg et visst inntrykk av hvor mange
det blir. Send en e-post tilbake, eller ring meg på tlf. nr. 900 39 586.

For Fredsinitiativet
Odd Arild Viste