[Tr.h.] Re: Fwd: Palestinamarkering

Inger Marielle Oldervik ingermar at stud.ntnu.no
Mon Mar 10 12:50:46 CET 2003

Israels ambassadør skal visstnok delta på et arrangement i Olavshallen (?)
i kveld, arrangert av noe slikt som Nordisk kristen kringkasting (mulig
jeg husker helt feil). Poenget med møtet er at man "endelig" skal få
presentert Israels synspunkter. Jeg synes det ville vært bra å delta på
møtet for å stille ambassadøren noen spørsmål - og gjerne norske kristne
også, som jubler når israelere dreper kristene palestinere og ødelegger
kristne kirker.

håper vi blir mange!

Inger Oldervik

PS: i anledning ISFiT og utdelingen av studentenes fredspris blir det
trolig en demonstrasjon for fred på torsdag. deltagerne fra tsjetjenia og
palestina ønsker spesielle markeringer av kampen for fred i sine land

Inger Marielle Oldervik
Singsakerbakken 24b-21
7030 Trondheim
Norway
Phone: +47 41 47 95 68

Norwegian University of Science and Technology
Dept. of Social Anthropology