[Tr.h.] Radikal studiegruppe

Jan Roger Ljønes raagern at hotmail.com
Mon Aug 29 09:44:58 CEST 2005

Hei, vi er omkring 5-10 personer som planlegger oppstarten av en radikal
studiegruppe i Trondheim, basert på lesing og diskusjon og møter. Noen har
lyst til å forstå mer av økonomien, og har snakket om å lese kapitalen av
Marx, mens andre vil forstå forholdet mellom ideologi og system. Andre vil
sikkert ha et tredje og et fjerde tema de har lyst på.

For de som tenner på denne ideen, som har tid og lyst til å gå i dybden av
problemene vi står overfor, må vi finne et samlingspunkt, dager og
lesestoff. Derfor ber jeg alle interesserte sende meg navn og telefonnummer,
forslag til tema og litteratur, samt hvilken dag i uka det passer og møtes,
hvis vi skal møtes ukentlig.

Går alt litt hurtig nå, kan vi sette igang dette prosjektet allerede til
neste uke.

Jan Roger Ljønes
45230464