[Tr.h.] Valgkampsekretær er å tregge på P14 hver dag framover

Åsmund Sunde Vlaseth asmund at sosialisme.no
Fri Jun 22 09:32:55 UTC 2007

Hei

Valgkampsekretær er nå for fullt i gang med arbeidet, etter å ha fått orden
i en del praktiske spørsmål. I første omgang jobber jeg fulltid på
RV-kontoret hver dag fram til og med fredag 20. Juli.

Jeg er altså å treffe:

Mandag – fredag: 0800 – 1600

RV-kontoret: Prinsens gt 14 (inngang fra Hvedingsveita), 7012 Trondhei

Jeg er tilbake på kontoret igjen 7. August.

Kom gjerne innom kontoret! Hvis det er noe viktig kan det være lurt å gjøre
en avtale på forhånd. Slik når du meg:

Telefon: 41 14 14 09 (Evt privattlf 97 60 47 40 hvis jeg ikke svarer på
RV-mobilen)

E-post:  <mailto:asmund at rv.no> asmund at rv.no (evt trondheim at rv.no eller
sor-trondelag at rv.no)

Postadresse for RV/Rødt Sør-Trøndelag (og Trondheim):

Sør-Trøndelag Rød Valgallianse

Postboks 4319 Hospitalsløkkan

7002 Trondheim

Vennlig hilsen