[Tr.h.] [Cns_arr] Støtt Maria Amelie på torget idag kl 17.00

Runar Jenssen runar.jenssen at gmail.com
Tir 18. Jan 2011 00:48:52 CET

Kjære Café NordSør-venner
Jeg ønsker å invitere dere alle til en ny demonstrasjon til støtte for Maria
Amelie og papirløses rettigheter.
Alt jeg ber dere om er å invitere alle i deres nettverk til Torget i
Trondheim kl 17.00 i dag, tirsdag 18. januar.

Facebook-eventen og mer informasjon om arrangementet finner dere her:
http://www.facebook.com/event.php?eid=119183878154443

Det vil også bli arrangert en støttekonsert i Edgar på Samfundet lørdag 22.
januar kl 21.00:
http://www.samfundet.no/arrangement/vis/1920

Ønsker din organisasjon å tilslutte seg demonstrasjonen på tirsdag er det
bare å gi meg en beskjed.
Legger også ved en plakat, dersom noen skulle få lyst til å printe ut og
henge opp i løpet av formiddagen.

Håper så mange som mulig vil stille opp på disse arrangementene. Tusen takk
for all støtte!

Vennlig hilsen
Runar Jenssen
runar.jenssen at gmail.com